onsdag 2 november 2011

Härliga tider

Ränner runt, fram och tillbaka och överallt. Har ryckningar i mitt vänstra ögonlock sen ca 2 veckor tillbaka. Vissa (alla två) säger att det beror på stress, fast jag känner mig just inte så stressad just nu. Ganska till freds med livet och vad det har att erbjuda mig.
På tal om erbjudanden. Nya budet på jobbet är att jag har vik. fram till mitten av januari. Sen vet man inte vad som händer. Stämpling, börja röka och äta friterad mat dagligen kanske? Ja varför inte. Har alltid vilja bli tjock och rynkig i förtid.

Jaha igår klippte jag lugg igen. Rakt av. Och jag älskar de. Trivs verkligen i det och nu kommer den att få täcka min panna en längre tid! Bilden jag tog igår va dock lite dålig, jag såg extremt trött ut (vilket jag var) och den va suddig. Bättre kanske kommer!

Ikväll dricker jag ett glas bubbel för imorrn är jag LEDIG - mitt i veckan! Jubla för mig, för jag är glad över min lediga dag!

Kram

2 kommentarer:

Malla sa...

haha men vad var det där då? stämpla, röka och äta friterat? känns inte alls som den K jag känner :D
Puss

Therese Skönhetsblogg sa...

Kul med förnyelse (luggen alltså), har velat fram och tillbaks med det också ett tag. Ska man köra kanske? :)

Det där med ryck i ögonlocket får jag också ibland, någon sa att det var för man sovit för lite.. Tror det gick över med lite extra sömn faktiskt :)

Njut av din lediga dag!

Kram på dig