tisdag 8 november 2011

FÖRKYLD och vart är snön!

God förmiddag gott folk!

Ja blev hemma idag med. Igår kväll kom förkylningen som en käftsmäll, huvudvärk, ont i halsen, VARM och snorig. Så då var det bara att stanna hemma idag med. Jag är inte den som plågar mig om jag är sjuk. Jag är hemma och kurerar mig, trots att jag just nu finner det oerhört uttråkande.

Förresten, nån som provat nya Skumtomtar Polka? Ej att rekommendera. Smakar mint, men för lite så de blir bara en besvikelse när man får dom i munnen.

Nej nu måste jag åka ner på ICA och inhandla ingefära och ett nät med billiga apelsiner så jag kan göra min sjuhelvetesuppiggandemultivitaminjuice i vår älskade råsaftcentrifug!

Adjö!

2 kommentarer:

Malla sa...

polkaskumtomtarna luktade megaäckligt tyckte jag :S
krya på dig!
kramen

Jess sa...

Höre en annan som tyckte de var supergoda, får helt enkelt prova själv!
Krya på dig!