fredag 11 november 2011

Going up

Host, harkel sova dåligt. Hemma igen. Blev en arbetsdag denna vecka. Men idag låter jag som kråkan krax och snorar. *host host*

Nog om det. Igår jobbade jag iaf, va kul faktiskt att få komma ut ur hemmet. Sen va jag iväg på judo, nej nej lugna jag tränade inte, jag kollade bara på. Hade även tänkt att kolla en dräkt, men den hade inte kommit tyvärr. Sen var det bara att vara hemma, gjorde mig en vitaminshot, åt laxmiddagen från dagen innan till middag och sen ingenting. Usch, vilken tråkig dag de lät som om jag hade, men den va faktiskt helt OK.

Idag åker vi till min älskade underbara FAMILJ. Vi ska bo hos min äldsta syster, möbelsnickaren, för min nästa äldsta syster som bor i Norr (det jag kallar hemma) är också hemma med POJKARNA och hälsar på. Min yngsta syster bor hemma så hon ingår, likaså min far och mor. En helg med mycket ljud, min familj och god mat!

Hörs sen!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du får en underbar helg med mycke mys! Saknar dig!

Bloggande 4barnsmamma sa...

hej hej!
Sv; jeansen är från Vero Moda. Gamla dock:)
Kram kram.