tisdag 22 november 2011

Boende

Jaha, börjar de bli dax nu eller? Att leta boende uppe i Norr. Jag tror banne mig det. Om man börjar räkna på uppsägningstider och annat så borde vi nog börja kolla runt och se vad staden där uppe har att erbjuda oss.
Helst av allt vill vi hyra ett hus, innan vi köper eget, för att lägenhet känns sådär och nu kan vi det där med att bo i lägenhet. Så är det nån där uppe som vet nån eller har ett hus att hyra ut till oss?

Letandet börjar NU!

Update: Ringde precis PiteBo, och blev påmind varför jag inte vill hyra av dom. Dryga kärringar!

2 kommentarer:

Malla sa...

haha ;) du får hålla koll på blocket! det brukar ju dyka upp hus som är till uthyrning :)
jag håller koll och säger till om jag hör ngt!

Sandra sa...

Finns ett litet i långnäs..kolla blocket:)