söndag 9 oktober 2011

Lista

1. Antiknörden - jag kommer inte in på din blogg. Fattar inte va de för fel, jag har försökt nu i två dagar. :/ Men hoppas din helg varit bra!

2. Jag bakar surdegsbröd. Leilas frukt- och nötbröd. Just nu jäser det så jag hoppas de kommer bli riktigt gott. Jag hade i torkade tranbär (inte mina egna för dom jäkla bären torkar ju ALDRIG) och valnötter. Hoppas de kommer bli gott!

3. Vi har varit ute på färd idag. Vi var och hämtade en firmabil till P som ska köra maskin (skördare) i veckan. På vägen dit blev jag så kopiöst åksjuk så jag satt och rapade konstant för att inte spy. Ska inte åksjuka försvinna med åldern? Då är jag som en barnunge fortfarande med tanke på hur jag mår!

4. Imorrn går jag på sista veckan med heltid på särskolan. Sen blir det 50% vilket är dåligt. Jobbar 4 tim. mån-ons. ledig torsdag och sen heldag fredag. Ska söka jobb, andra jobb, vilket jobb som helst faktiskt. Bara det ger mig pengar så är jag nöjd just nu. Nån som kan ge mig ett jobb?

5. Ne nu ha ja inte mer. Hörs sen!


2 kommentarer:

Helena sa...

Men vad skumt! Jag vet inte vad det kan vara för fel. Men som tur är så har jag inte uppdaterat så du har inte missat något :) Hoppas att det fungerar imorgon igen :)

Emma sa...

Jag är 28 och undrar också om inte åksjuka ska växa bort. Avskyr att åka gamla eller ens halvgamla bussar som är alldeles för varma, samma gäller folk i allmänhet som envisas med att ha varmt i bilen och/eller doftgranar och annat elände. Sitter just nu och är en aning åksjuk efter en dryg timmes busstur. Usch!
PS! Hamnade här via ditt inlägg om surdegsbröd. Jag bakar ibland bröd med surdeg, men använder också jäst för att få bättre fart på det!