fredag 28 oktober 2011

god morgon

Min ömma kropp hälsar er en god morgon! Fredag innebär att kl 14.15 får jag helg. Helt underbart! I helgen ska jag sova, åka på loppis, va till stallet och sen träna lite kanske.


Hur ser er helg ut?


Igår började judon för mig. Idag är jag öm. Vi övade fallteknik och körde fys. Riktigt kul och man blev riktigt slut!

Tyvärr är det lovvecka till veckan så då är de bara ett pass. Annars är de både tisdag och onsdag. Kan iofs va bra att gå ut lungt med min gamla kropp... barnen som va med igår hoppade runt, jublade, gjorde kullebyttor och kastade sig så de gjorde nästan ont att se som. Tanken är dock att jag snart ska fara runt där på golvet också.


Måste jobba nu. Kram


Published with Blogger-droid v2.0

1 kommentar:

Jenny. sa...

Jepp, det är som en drog. ;).
Åh vad roligt med judo, skulle verkligen vilja börja med något annat än pass på gym, men jag är tyvärr lite för feg/blyg för att påbörja något nytt själv.
Ha en skön lördag !!