lördag 8 oktober 2011

Alkohol

Jag dricker vin ikväll. Skulle nog säga att jag inte är lite salongs, för jag är mer än salongsberusad. Jag gillar de faktiskt.
Vin är gott. Nu är vinet slut så jag dricker cider ist. Man tager vad man haver!

Tack till mina fina vänner som också saknar mig, tack till alla i Norr som skriver fina sms till mig. Jag gillar er!

Jag gillar även alla här nere. Det gör jag verkligen. Dom bor bara i fel ände av Sverige.

Nu, en cider till med mina fina P i soffan! Kram

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Vinet till maten är det jag saknar mest under min långa diet. Trodde att det skulle vara godiset men nej det är ett glas vin till maten

Frida sa...

Haha, det är lugnt, fyllekaja - jag gillade inte dig från början heller! ;)

Hurru, ställ lite frågor i bloggen nu...eller skriv att du är gravid eller har cancer! Då får du mycket kommentarer.