torsdag 13 oktober 2011

Done my duty

Idag har jag gjort det jag måste för att få ha a-kassa. Ringt in, meddelat alla jobb jag sökt och framstått som den arbetsvilliga person jag är. På andra sidan i luren svarade en NORRBOTTNING, en ljuv stämma i mina öron när man bor här nere. Det förgyllde faktiskt min kväll lite. Mannen satt i Lule och var väldigt trevlig.
Fick jag mer hemlängtan? Självklart!

6½ månad kvar min vänner! ;)

Annars då. Jo tack för komplimangerna för min klänning, jag gillar den verkligen också! Den ska jag nog ha på den kommande Jaktfesten här på P´s skola. Jaktfesten är en stor fest som hålls varje höst, och precis som det låter så jagar dom som vill dagtid, den kommer den stora festen. Kostym som gäller för herrarna och klänning/kostym för damerna. Mycket trevligt!


Här är jag på förra årets jaktfest med Gisela.
Hade en väldigt tight klänning som jag i efterhand såg framhävde min byst MASSOR!

Nu måste jag ta tag i tvätten och annat som bara legat sen i helgen.

See ya!

1 kommentar:

Malla sa...

framhävd byst är väl då aldrig fel ;)