onsdag 12 oktober 2011

Aerobics

Ja läs rubriken, tänk er en fröken Kajsa som ser ut som en svullen ko som snubblar runt, står stilla (vilket man inte ska göra), tänker så de knakar och sen suckar och inser att detta inte kommer att funka! Så såg jag ut ikväll när jag gick på aerobics, inte min gren, inte alls.
Saknar Lindesberg och alla bra ledare och pass som finns där. Ledare som pushade och roliga pass! Känns dock lite långt att pendla 5 mil för träning 3-4 ggr i veckan (tränade iaf så mycket förra hösten/vintern).

Nej men annars då. Det är fint med mig. Jobbar, har fullt upp på kvällarna och sen ångest för att jag borde träna mer. MER! Jag saknar verkligen träningen. Nu får banne mig judon komma igång, där hoppas jag på en fysträning som får mig att spy! Då mår jag bra.

Köpte en klänning igår. Den ropade "Kajsa" från skyltfönstret och när jag sen såg att den va nedsatt från 499:- till 259:- så var den ju som min. Kom hem provade, insåg att dom gett mig fel storlek, bytte den idag och fick då med TVÅ par strumpbyxor som kompensation. Det kallar jag service mina vänner! Ni ska få se klänningen, kanske ikväll eller nån annan dag!

Kram hörrni!

1 kommentar:

Malla sa...

det var fasen i mig bra service :)