lördag 18 juni 2011

Working 9-5

Ja tänkt dom som jobbar sånt pass. Stackare! Eller nej, jo jag tycker nog de ändå. Jag har inkl. detta pass fått ihop 52 timmar denna veckan och då har jag bara jobbat två dagar/pass. Mina pass är 26 tim. långa. Betald tid 23,75 vilket resulterar i att när jag går ut och jobbar ett pass får jag ihop tre annars "vanliga" arbetsdagar. Klart och betalt!!!
Sen är ledig en jäkla massa. Som till veckan jobbar jag endast torsdag-fredag! Yey!

Jaha vad gör ni idag då gott folk?

kom igen, en massa kommentarer nu så min arbetsdag går fort när ag kan läsa vad ni skrivit!

kram

3 kommentarer:

Jess sa...

26 timmar långa pass!? Jag hoppas du får sova på jobbet!

Krutrut-Lisa sa...

Jag brukar springa på retrotäckena lite här & var, men ett bra tips är väl att söka sig till de större loppisarna med gott utbud. Kram LISA

Therese Skönhetsblogg sa...

Ojoj, det är du och brandmännen då! Men skönt resten av veckan :)

Idag har det blivit en promenad med en vän och nu ska jag nog hitta på en ny dagens look! Kram