onsdag 22 juni 2011

Dagen före arbetsdag

Idag är det onsdag som ni alla vet. Natten till idag bytte jag och P plats i sängen - jag tog hans sida och han min. Jag sov som en STOCK. Ska behålla våra bytta plaster inatt också och se om jag sover lika bra!

Men va dödligt trött på fm så det blev inget gym då utan tog de ikväll ist. Så nu har jag tränat måndag, tisdag och onsdag. Bra med jobb imorrn och en vilodag. Ska se om jag orkar mig till gymmet på midsommarafton när jag går av mitt pass!

Jag beställde nya örhängen i förra veckan. Så nu töjer jag ut mitt andra hål också, ajaj. Det högra är redan 6mm och nu ska även det vänstra bli det (var bara 3 mm innan helgen, nu är det 5mm). Men det gör så ont just nu. Och minnns jag inte helt fel gjorde det grymt ont när jag gick från 4 till 5 i det högra örat också, men från 5 till 6 så gjorde de inte alls ont däremot!
Ja nog om mina öron!

Nu ska jag fortsätta se Livet på BB!

Kram

1 kommentar:

Jess sa...

Jag måste också sova på en speciell sida i sängen!