fredag 17 juni 2011

Fredag

Jaha en ny dag. En RIKTIG sovmorgon fram till 10,30 och nu ska jag dra mig mot gymmet igen. Ändå skönt att P jobbar om dagarna så jag är ensam för då tar jag mig till gymmet utan ångest oavsett väder och dagsform. Annars skulle jag ju få sitta väldigt mycket ensam och göra ingenting. Nu får jag förhoppningsvis lite muskler iaf....

Igår vart det bullbak och rensa jordgubbar. Det blev mixad jordgubbssylt, skivade (väldigt lite sötade gubbar, använde fruktsocker) och sen hela jordgubbar som åkte in i frysen! Nu kommer vi klara oss ett tag med bär tror jag :)

Ikväll ska vi iväg och grilla hos några vänner så nu hoppas jag regnet försvinner!

Vi hörs senare gott folk! Kram

1 kommentar:

Therese Skönhetsblogg sa...

Åh, mer bullar. Mums!
Det blev också jordgubbar för oss igår. Jag skivade dom, rev vit choklad på och värmde i ugnen tills det smält. Sen åt vi det med vaniljglass - riktigt gott! Du kanske testat det?? :) Kramar