måndag 27 juni 2011

Åter till vardagen

Känner att jag är lite dålig på att blogga just nu. Men nu i helgen har jag haft finbesök av en barndomsvän. Anna-Linda är en av dom närmaste och vi har haft en helt underbar helg. God mat, prata gamla minnen och nåt glas vin. Tyvärr åkte hon vidare idag och jag åkte mot jobbet, men man kan ju inte ha kul jämt ;)

Och nu till en annan rolig sak. ENDAST 7 dagar kvar nu innan jag åker HEM till Norrland! Som jag längtar. Jag ska pussa på mina pojkar tills dom kräks på mig. Och för guds skull, jag hoppas inte dom blivit för stora för att sova med moster! Finns väl inget mysigare än att vakna av en liten kille som lägger handen på en.

Nej nu ska jag återgå till det jag gjorde! Hörs kanske senare.
Kram

PS. kul med en ny följare förresten :) Ting! DS.

Inga kommentarer: