tisdag 21 juni 2011

Egoboost!

Satt igår när jag skulle lägga mig och kolla runt bland mina bilder på datorn. Tänkte jag skulle hitta en bild före och efter jag kom igång med träning och ändrade min kost.
Hittade ingen bra direkt, men jag ska se vad jag kan göra ...

Hösten 2009
Sommaren 2009 - En väns bröllop

Sommaren, aug. 2010 - Min fina vän Ally´s bröllop. Jag var tärna.

20 maj 2011 - Sista skoldagen
Maj 2011 - Innan utgång

Nån vecka sen - I gymmet

Fasen de här va bra att göra. Som en liten kick att se förändringen såhär på bild. Känns som om man gör nåt bra och att det ändå syns. F-n va duktig jag kände mig nu!
Jag gjorde de helt själv!

Behöver jag tillägga att jag mår mycket bättre nu, är piggare och nu längtar jag t.om med till gymmet!

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Vad duktig du har varit och vilket bra resultat du har fått

plupp sa...

du har varit super duktig =) verkligen en grym skillnad. Puss

Therese Skönhetsblogg sa...

WOW! Är sjukt imponerad!! Tycker du var jättefin på alla bilder. Men grymt jobbat! :D Kram

Ting sa...

GRYM!

Frida sa...

Bäst, Klara! Du är skitduktig! :)