torsdag 30 juni 2011

Negativ

Jag är f-n negativ idag. Less på att vara ensam hela jä-la tiden. Vill umgås med mina vänner, ligga på en strand och snacka skit eler bara äta en glass med mina syskonbarn.
Men jag har inte dom alternativen. Jag en ensam på dagarna, P jobbar i skogen och dom få jag känner här nere jobbar eller har fullt upp med sitt.
Vill bara bort härifrån!
Imorrn ska jag jobba till lördagmorgon och sen är jag ledig till söndagmorgon då jag går på ett nytt pass. Ska bli skönt att jobba ...

Gud vad jag är negativ för allt idag. Less less less. Skit också! Jag vill bara gnälla idag! Kan ingen rädda mig från denna tristess? Jag mår inte bra av att vara ensam och uttråkad!

1 kommentar:

Therese Skönhetsblogg sa...

Usch, ibland har man mindre bra dagar.. =/ Skönt att det var bättre i dag i alla fall. Kram på dig!