söndag 16 januari 2011

Uppe med tuppen

Känns som om jag är först vaken i vår lilla stad. Fast kl var 9,09 när jag slog upp min gröna. Kanske beror det på att P är kvar i sängen och "jag ska sova till 12" och det töar ute (igen) så ingen vågar sig väl ut idag ens. Jag funderar nästan på att gå till stadens ICA, vilket tar 5 min, hyra 1,2 eller 3 filmer och sen gå hem och lägga mig i soffan hela dan. För vid 19 ska vi på bio och då blir det ännu mer film, så man måste ju preppa!

Töväder - igen. Varför? Igår kom en massa fin snö, singlade ner från himlen som bomull och idag ska den töa bort. Det gör min bitter, jag vill ha fin fin snö som ligger på marken och knarrar under fötterna. Det är ju ändå januari och och inte mars!

Tror jag går och gör ett LCHF-bröd nu till frukost, Oopsies heter dom!

Inga kommentarer: