måndag 10 januari 2011

LCHF

HAr bestämt mig för att börja äta LCHF under 2-4 veckor för att kicka igång min förbränning som legat på i ide (verkar de som) under en längre tid trots bra kost och träning.
Så nu ha jag kommit fram till detta. LCHF några veckor och se om det gör verkan och sen ta in fullkorn och andra kolhydrater i kosten igen.
Hoppas verkligen detta ska fungera. Vill som gå ner det "sista" nu nån gång. Mina 14 kg jag gick ner, blev 12 kg (vilket jag legat på sen maj/juni -10), och nu under julhelgen blev det bara -10 kg sammanlagt. Nu jävlar ska dom sista bort! Till sommaren eller helst april vill jag ha nått mitt mål!
Nu är det träning och kost som gäller framöver!

Längtar massor till april nu. Det är töväder i vår stad just nu. I JANUARI!!!! Vad är detta? Drömer mig bort till april, Tanzania, Zanzibar, safari, varma vindar, sol och säkerligen massa underbara människor! En upplevelse jag kommer få en gång i livet och som jag verkligen ska ta tillvara på!

En bild eller två från vart jag befinner mig i drömmarna just nu!


1 kommentar:

Petra sa...

Roligt att du tittade in hos mig.

Vilken resa du skall göra i april. Spännande.