söndag 30 januari 2011

Tyst från mig

Har haft fullt upp i helgen. Fredagen började med skola och sen hem för att luncha med en kompis, springa på systemet, hämta ut paket på ICA, hem och äta middag, fixa sminket, byta kläder, iväg till fest (tremannafest), sen ut på krogen. Trött som få föll jag i sängen vid 02-tiden sen ...
Sov till kl. 10 ungefär, upp för att äta nå och piggna till så jag kunde gå till jobbet. 12-18 jobb, kom sen hem till färdiglagad middag, ljus på bordet och en snygg P. Myste på och tog de lungt resten av kvällen och damp i säng vid 22,30.
Idag upp och iväg in till den stora staden vi bor nära. Handla boxningshandskar till träningen, sen hem, bakat 1,2,3 eller 4 sortera kakor och sen kom en vän förbi på fika. Nu har hon gått, P pluggar och ingen middag är intagen ännu. Borde kanske fixa med middan nu. Jo de ska jag.

Dyker in sen igen när middagen är magen och jag har landar arslet i soffan! :)

Inga kommentarer: