lördag 22 januari 2011

Drömmar

Tänk så många vackra ställen det finns runt om i världen. Ställen man kan besöka, bo på för en tid. Se sig omkring, göra massor av roliga saker.
Många gånger drömmer jag mig bort, inte bort från mitt liv så. Jag gillar mitt liv och vill absolut inte byta ut det eller människorna i det. Men tänk om man tog till vara på livet lite mer. Tog tag i sina drömmar och resta, såg världen, inte tog så allvarligt på allt.
Jag kan lova att allt löser sig iaf! Pengar - ordnar sig alltid. Familj - finns alltid kvar. Vänner - Man kan bara få fler genom att se sig om.

Tänk att bi på Hawaii 6 mån. sen hem till Sverige. Åka iväg till nästa land och bara se sig om ...

Drömmer ni er aldrig bort?
Hawaii

2 kommentarer:

Petra sa...

Drömmer mig gärna bort till varma turkosa vatten.

Anonym sa...

Alltid! Fast det borde du veta vid det här laget att jag gör :P

//Susanne