onsdag 26 januari 2011

Jobb

Jaha då är man på jobbet då. Helt ok känns det. :)
Dock känns det lite trist att jag missar träningen ikväll. Hade vilja köra Zumba ikväll och fått svettats lite idag också. Fast imorrn blir det core + afrodans så får väl ta i som f-n då! Måste bara säga det, har säkert sagt de förut. FAN va kul det är att träna, känna att det ger nånting, att man blir starkare. Nu längtar jag lite till våren bara så man kanske kan ut och springa/lunka lite i friska luften!

Skvaller.
Bor ju i en mindre stad. Inflyttad - tack och lov. För i denna lilla stad - som i alla andra småstäder - skvallras det. Och jag som inflyttad hör ju en del då jag lärt känna en del folk här.. Och tackar gudarna för att jag (förhoppningsvis) är befriad från det. Visst jag får höra skvaller, men jag hoppas inte skvallret handlar om mig då jag inte är "känd" här i stan. Nog om det, annars blir det ju jag som skvallrar om staden ist :)

Och mina vänner, i helgen ska jag baka en kladdkaka! Oj va gott det ska bli!

Inga kommentarer: