fredag 21 januari 2011

Efter nåt glas vin

Efter några glas vin, det är väl då man blir förtrolig och känslosam. Så då blir jag väl det då!

Är väldigt nöjd med mitt liv. Är förlovad med mannen i mitt liv. Går i skolan och skaffar mig en utbildning. Börjar komma in i vårt nya liv här nere. Har träffat några härliga människor, vissa som kommer finnas kvar i mitt liv lång tid framöver, hoppas jag. Trivs i vår lägenhet, inte rik & och inte fattig. Ska få åka på en helt underbar resa inom en snar framtid. Gillar det jag ser i spegeln (för det mesta).

Saknar dock mina underbara vänner i norr. Men jag vet ju att jag nån gång kommer komma tillbaka dit upp till er. Och jag hoppas ni kommer finnas kvar då. Saknar även min familj, mina tre underbara systrar, min älskade mor & far + mina underbara syskonbarn!

Så nu ska jag dricka lite mer vin och bli mindre sentimental!

1 kommentar:

Malla sa...

vin botar det mesta ;) miss u 2