söndag 31 oktober 2010

Vilken helg!

Nu är det söndag (om ni inte redan visste det).

Denna helg har spenderats med nära och KÄRA vänner. Skratt. Glädje. Och ångest för resan "hem" om 7 dagar har redan kommit.
I fredags kom då min kära vän och hämtade mig på flyget, vi gjorde god mat, myste, åt, såg tv, åt, myste med hennes dotter, åt, och sen sov vi gott!

Lördag var det lekland med mina syskonbarn, min vän och hennes dotter. Sen var det hem, mysa, göra playdo-lera, leka mysa, äta godis.
När min vän och hennes dotter åkt hem så somnade mina syskonbarn i min famn (underbart!), och sen for jag vidare för att hinna träffa ännu fler vänner.
Utgång, som var riktigt trevlig. Dans, nåt glas vin, dans, skratt och fyllekäk.

Idag har jag varit lite trött.
Tagit de lungt med mina underbara pojkar, spelat UNO, duschat (för första ggn sen i torsdags, jag vet de är väldigt äckligt).
Och nu är jag nyss hemkommen från ännu en träff med några andra vänner.
Jag har så många underbara vänner här HEMMA som jag värdesätter så högt.
Tror det var därför en tår eller två kom idag också när jag kom på att om 4 dagar lämnar jag denna stad igen för att åka "hem"...

Min helg har varit riktigt bra. Den får +++++ av mig!

Tack mina kära vänner för denna helg!

Inga kommentarer: