lördag 16 oktober 2010

Fitnesskor..

...ja så kallades skorna jag köpte idag. kändes bra. här har ni mig, fitnessbruden! :)

Från en sak till en annan. Vi är bjudna på maskerad i november. och jag tycker verkligen att maskerader är O SÅ TRÅKIGA, jag hittar på alla möjliga ursäkter för att slippa dom, att slippa köpa dyra kläder man använder en gång. tycker de är jobbigt att måste fundera ut något finurligt att ha på sig m.m. Temat på denna fest är dessutom 80-tal. Jaha, va ska man ha då, tights och benvärmare eller? Modet är ju förfasen 80-tal nu t.om.
Nej jag bojkottar alla maskerader! (tror dessutom vi kommer bli bjuden på en till i nov.)

Tänkte lägga upp en bild på dom fina skorna jag köpte idag. Adidas. Kanske kan hitta en bild på nätet av dom ist. Ska kolla runt lite.

Va gör ni en lördagkväll som denna då?

Hitta en bild på skorna, fast min är svarta med silverränder ist för de rosa.





1 kommentar:

Malla sa...

jag somnade strax efter 8....:S