måndag 18 oktober 2010

men gud jag måste ju berätta en sak. jag har gjort bort mig idag...

jag tränar då ca 3 ggr i veckan, och på alla pass är det alltid en tjej som går (hon går nog varenda dag), och jag ha reflekterat över att hon tränar mycket. ja, men då efter träningen i torsdags så drömde jag om henne, bara om träningen och så inget oanständigt. och vad gör jag idag? jo jag hamnar i par med henne i boxningen och då säger jag att jag ha drömt om henne! stalker kände jag mig som sen. hur DUM får man va?!?!?! varför sa jag de?! ibland borde jag bara lära mig att hålla tyst. nu skäms jag för att jag sa de överhuvudtaget.. :/


2 kommentarer:

Malla sa...

haha :P äh, hon får väl ta det som en komplimang :D

Karlskronamamman sa...

Pssst, har en överraskning till dig....kika in och kolla efter!