fredag 22 oktober 2010

många saker!

till att börja med. jag har för första ggn vunnit en tävling! lycka! :) Skrev ju för några dagar/inlägg sen om en tävling inne hos karlskronamamman, och jag var en av de två vinnarna i den. fina lyktor kommer hem till mig :) i like!

Nog om det. Min fredag har varit trevlig. In till den större staden som ligger några mil bort med vänner, shoppat en del (oops ett par skor till), varit förbi IKEA och sen hem för att äta tacos med min andra hälft (numera fästman, känns trevligt att säga/skriva). Riktigt gott. Sett Idol, hur f-n kan man rösta ut Linda? Och nu har vi avancerat till sängen för vi va så mätta och sega så vi ansåg det vara trevligare än alla våra 5 kanaler vi har och soffan.. Tror dock jag är ensam vaken snart, tunga andetag från han bredvid.

Annars då. Jo jag är blodgivare och igår va ja dit och gjorde mitt jobb, gav mitt O+ blod till mina medmänniskor i nöd. Och frågade då om jag fick träna efteråt, icke sa tanten så då va jag lat ist :) nu känner jag att jag vill träna, de spritter i den nerven och jag skulle vilja röra på mig så jag känner att jag gjort nå bra med min kropp förutom trycka tacos och Gott&blandat..

Nej nu ska jag nog se om jag kan få ligga sked! Ses!

Inga kommentarer: