söndag 24 oktober 2010

Inte min dag idag...

.. nej. Idag känner jag mig inte på humör. Känner mig tjock (ja, jag vet, men så känns de), har fått nåt konstigt eksem på mina händer som jag inte fått bort, och som pricken över i:et har de satt sig nu under min förlovningsring (förlovade oss för 2 veckor sen) och det känns rent jävla skit, och sen så har jag under sommaren och hösten fått några konstiga pigmentfläckar på kroppen (tappat allt pigment där) som inte vill försvinna! Är anti mot allt. Kakorna jag bakade igår blev fula, mulet väder ute, det är söndag, borde gå och träna, längtar hem så de värker i mitt hjärta....

Trevligt. Nån som vill byta med mig? Jag är så less less less idag.

Tror fasen jag går till gymmet och försöker springa bort min ilska och hoppas att denna värdelösa dag ska försvinna snabbare än snabbt!

Hoppas er söndag är bättre än min! Kram

Inga kommentarer: