söndag 24 oktober 2010

Fläskfilé och klyftpotatis

Middagen som serveras hos oss inom 10 min. är då titeln på detta inlägg. Ska bli grymt gott. Blir även en tatziki (eller hur de nu stavas) till detta som sambon alltid gör och vill ha till kött.

Jaha annars då. Dagen blev lite bättre, pratade i telefon med vänner och klagade av mig lite och sen åt jag en MASSA kakor (dom misslyckade som smakade riktigt bra), och tränade inte.
Resonerade som så att jag ska ju boxas imorgon, cirkelträning på tisdag och boxning på torsdag igen så de fick räcka för min kropp..

Nu är det nedräkning som gäller, om 5 dagar beger jag mig HEM. Där jag trivs, där de jag tycker om finns och där jag får ett inre lugn av att vara. Som jag längtar.
Mindre kul är dock att sambon åker iväg på en 2 veckors resa imorgon med sin skola och vi kommer inte ses förens helgen v.44 nästa gång. Kommer bara bli än trevligare när vi väl ses för då är vi bland familj och 40-årskalas står på schemat! :)

Ha en trevlig söndagkväll! Kram


Inga kommentarer: