torsdag 28 oktober 2010

Torsdagen innan resan

Och det innebär då packning. Packa lätt är inte nåt som fungerar för mig.
Så vi får väl se hur mycket av kläderna jag använder, men ska ju ändå vara borta i 8 dagar vilket betyder många ombyten med kläder + 4 par skor.
Hade gärna vilja ta med fler par skor, men jag måste behärska mig.... tyvärr.

Annars har det varit skola som vanligt.
Va sådär, blev en liten diskussion, är så mycket snack om att man ska vara ärlig på en gång, säga vad man känner så det inte blir några större problem ist.
Så idag tyckte jag att folk kunde respektera att vissa (såsom jag) vill ha tyst ibland på lektionen för att kunna få koncentrera sig och fokusera på uppgiften.
Nej nej, de gick inte för sig.
Då kunde ju inte dom andra be om hjälp om dom inte förstod och allt va det va.
Jag anser ju att man behöver inte skrika rakt över klassrummet om man behöver hjälp.
Lyft istället på arslet och gå och fråga läraren.
Jag sa mitt, det blev tjaffs. Tror inte det är löst, men jag la ner.
Så mycket för att säga om nåt känns fel!

Kan inte dom få som läser min blogg skriva nån kommentar. Behöver inte stå en hel roman, skriv bara Hej, var anonym om du vill.
Men alltid trevligt att se att nån läser iaf!

Hoppas er torsdag är och varit bra, nu ska jag åka och träna!

Yeeha!


2 kommentarer:

Malla sa...

Haha, ska du ha med 4 par skor? DU är ju värre än mig :P

Sandra och Lovis sa...

Ta med hm-skorna, så kan vi matcha varann! ;)