söndag 18 november 2012

V. 40

God kväll. Säg hej till badbollen som numera har 7 dagar kvar till BF, inne i v. 40 eller 39+0. Dålig kvalitet på bilderna, men tog dom precis med webbkameran så då blir tyvärr inte bättre än såhär. Kan inte påstå att jag har nå känningar, men som den först-föderska jag är så vet jag väl egentligen inte vad jag ska känna heller. Det sticker lite neråt när jag rör mig, men inget som gör ont ont. 
Och vet ni. Jag har ju som varit inställd på att den 25:e (som är BF) även är första advent. Men det är ju INTE det, utan det är om två veckor. Så bara därför kommer jag nog gå över till dess ...






Ser verkligen ut som en enorm badboll framifrån ser jag nu. Ojojoj.

Skickade en bild till min kära mor idag. Fick tillbaka ett svar på sms : Enorm. Tack mamma, tack! :)

3 kommentarer:

Susjos sa...

Så fin mage så :)
Du kommer att märka när värkarna startar, börjar först som lite mensmol.
Lycka till!

Anonym sa...

Kom hit så fotar vi :)

//Susanne

Catarina sa...

Jag var med i en familjeliv grupp som väntade barn i december. Å oj vad de andra hade kännigar. Från mitten av graviditeten.
Själv kände jag inte något nått. Trodde att jag skulle få vänta på igångsättning. Men det behövde jag ju inte...