söndag 25 november 2012

Lördagen

Igår var en bra dag. Var på café i Yttersta, en liten liten by utan för Piteå. Hur mysigt som helst.
Sen kalas för en ett-åring. Även det väldigt trevligt. Gav dock present till föräldrarna ist för barnet och grattade till ett år som mamma och pappa.

Sen var vi faktiskt in på förlossningen, nej inget barn än, pga mitt blodtryck så ville dom ha in mig. Låg med ctg-kurva, kollade blod- och urinprov, och bäst av allt, vi fick göra ultraljud! Allt såg fint ut med bebisen och nu vill vi ha värkar! Mig måste dom hålla koll på dagligen även nu eftersom mitt blodtryck och huvudvärk är som det är. Men slapp att bli inlagd iaf!

Massa gravidsnack känns de som. Men snart är det slut på de får vi hoppas ;-)

Kram

4 kommentarer:

Catarina sa...

Jag håller tummarna att det startar snart då. Inte för att jag har något emot gravidsnack men jag förstår att du är less. :)

Ann-Sofie sa...

Men så gulligt att ge present till förädrarna ist.

Bra att de har koll på dig.

Kram

EvilElin sa...

Håller tummarna för att bejbis kommer snart! :)

Susjos sa...

Som sagt,bra att de har koll på dej :)