torsdag 22 november 2012

Foto

En kompis tog kort på mig i måndags. Blir så glad att jag har så fina vänner som vill göra det. Tidigare har Sandra tagit kort på mig, då var det inomhus och jag satt ner på många. Nu när Susanne tog så var vi utomhus, olika miljöer och jag stod upp. Så det blir olika bilder och motiv.
Annars så är jag till BM dagligen nu. Idag hade det börja visa på äggvite i urinen och fortfarande högt blodtryck. Vägde mig även igår och det var +2 kg sen i fredags vilket är ett tecken på att jag samlar mycket vätska.
Ska dit imorgon igen. Så det är ändå skönt att dom har det under uppsyn.
Nu ska jag se tv sen sova.
God natt!

5 kommentarer:

Susjos sa...

Oj så fint foto på dig!
Bra att du kollas dagligen nu då du har lite tecken på havandeskapsförgiftning.

Ett litet tips att få igång förlossningen är en "färdknäpp", dvs att ha samlag. Sperma innehåller prostaglandiner som KAN starta upp förlossningen :) Värt att prova.
Kram!

Petra sa...

Gravida vackra kvinnor, finns det något snyggare? Jättefint kort.

Catarina sa...

Jättefin bild.

Anonym sa...

Fin Bild! Det är så vackert med lilla magen :-)

EvilElin sa...

Så fin!