onsdag 18 januari 2012

Motivation. Vad är de?

Min motivation gällande mat och träning är som bortblåst just nu. Har varken viljan eller orken att ta tag i det heller. Sköter mig hela dagarna matmässigt, sen kommer jag hem och är djuriskt trött. I samma stund åker karaktären och motivationen ut som en skjuten ur en kanon. Skit skit skit. Kom tillbaka vilja!
Har sagt att när jag kommer upp till Norr igen så skaffar jag träningskort på en gång och maten får bättre rutin (P kommer vara mycket här nere så jag sköter mig bättre när jag är ensam). Och ni mina fina fina vänner i Norr, om ni vill ha mig på besök (för jag antar att ni kommer bjuda hem mig så fort jag satt min fot i Pite Kommun igen, ;)) ni får bara bjuda på bra saker. Inget socker!!!

Nu måste jag äta upp min havregrynsgröt och dra mot jobbet! Efter jobbet ska jag fixa frissan, min naturliga blondhet kommer tillbaka! Yeay! En bild sen kanske på frillan?

Kram

Inga kommentarer: