torsdag 26 januari 2012

Dagen före löning

Ja denna dag är verkligen välkommen denna måndag. Fattiga månaden, Januari. Imorrn får jag in pengar, men då tyvärr bara en halv lön eftersom jag gått på timme igen from 16/1. Så andra halvan (endast en halv) kommer nästa måndag i slutet av feb. Som tur är satte jag av pengar förut när jag började gå på månadslön, men ack så tråkigt det är att använda den till saker som att köpa mat :(
Imorrn kommer pengar in iaf! Yeay!

Är det bara jag som är sjuk trött just nu?
Funderar om de beror på att de inte varit nån snö här nere, och att vintern har blivit väldigt lång och MÖRK.

Nog funderat. Nu ska jag äta och jobba! Kram

4 kommentarer:

Lotta sa...

Du är inte ensam, är lika kvällstrött som morgontrött :P Men snart får du flytta hem. Flyttar du direkt in i huset, eller gör ni det först när Per kommer? Ha en fin dag!

Malla sa...

lönen kom igår men herregud så fort kontot töms??

Bloggande 4barnsmamma sa...

Sv, Hittills har jag bara testat photoflex.com. Verkar ok men inte alls som picnik:)

Bloggande 4barnsmamma sa...

fotoflexer.com ska det va!