tisdag 31 maj 2011

SUCK!

Om ni kunde höra min suckar nu. Jag tror banne mig ni kan det om ni lyssnar riktigt noga. Uttråkad var ordet! Jag en ensam hemma, P är i sitt studentrum och pluggar inför tenta imorrn. Ingen att umgås med (oh poor me), bara en massa dravel på tv m.m. Denna gnällista kan göra lång!

Jaja nog med gnäll.

Va till gymmet idag och tränade. Värmde upp 10 min, på cross-traniern (blev uttråkad så körde bara 10 min.). Sen blev det styrketräning i 1 timme. Det är så himla skönt har jag upptäckt, man gör det man vill, kan variera sig fritt och det är kul! Och går man dessutom dagtid om jag gör när jag är ledig så är man i stort sett ensam.

Just det ja. Blev ingen bloggträff i helgen så imorrn så packar jag in välbehövliga saker, kläder och sambo i vår gamla passat och styr kosan norröver. Vi åker till mina föräldrar över helgen och kramar min mamma och pappa + min syster (den äldsta) med man.
Så blir det glest med inlägg i helgen vet ni varför.

Vad gör ni ikväll?

Kram

Inga kommentarer: