måndag 23 maj 2011

Pumpa muskler!

Hello everybody!

Jaha måndag igen, dagarna rullar på. Första dagen på mitt sk. sommarlov och denna dag innebar jobb. Men imorrn däremot är jag ledig och då har jag som enda mål att in på den underbara, positiva arbetsförmedlingen för att anmäla mig (behöver pengar från a-kassan) och sen en runda till gymmet.

Var till gymmet ikväll och styrketränade. Har börjat inse att jag gillar det. Pass kan vara kul, men då måste man göra samma som alla andra och SAMTIDIGT som alla andra. På gymmet gör du det du vill, den muskel du vill träna och den intervall/mängd som man själv känner.
Så imorrn - gymmet!

Funderar väldigt mycket just nu. Det händer mycket omkring mig, i min familj...
Så jag tar nog och sover nu så löser sig nog allt!

God natt gott folk! Kram


1 kommentar:

Therese Skönhetsblogg sa...

Pallrade mig också iväg till gymmet idag. Tycker med det är skönt att kunna välja vad man ska träna! :)
Hoppas inte det är något allvarligt som har hänt.. Kram på dig