fredag 6 maj 2011

Fredag

Idag var de skola fram till 11,30. Kommunal var och pratade lite om fackliga frågor och så. Väldigt intressant och nu måste jag verkligen byta fack till Kommunal med tanke på att jag tänkt jobba inom vården ett tag fram över.
Efter skolan for jag hem. mötte upp P och sen efter vi ätit lunchen däckade vi totalt och sov i 1,5-2 tim. Mycket skönt, men är fortfarande trött.

Vi for ut och åkte bil ikväll, tittade på fina hus och omgivningar. Då åker vi helt plötsligt för en Naturist Camping. Sug på den ni! Nu vart ni avundsjuka va. Vi har alltså en naturist camping bara ett par mil från oss .. Undra om vi skulle ta och inviga tältet P fick i julklapp där ;)

Nej hörrni. Nu ska jag dricka te och sova. Upp 5 imorrn för jobb. Hörs på söndag när jag gått av mitt pass! Kram

Inga kommentarer: