torsdag 10 februari 2011

Vila

Idag vilar jag. Ingen träning. Hon som jag skulle träna med - simma - fick ont i magen så då banga jag också såklart. Ska träna söndag iaf, och sen börjar ju nästa veckas pass igen.

Borde vika tvätten som tvättades igår, och vika, och lägga in i skåpen. Men de lockar inte direkt.

Jo just det ja. Skorna åker tillbaka, inge bra. Provade även ett par från Asics á 1500:-, satt som smäcken, sköna som bomull och ingick inte i en students budget. Tror iaf jag lämnar igen dom jag köpte igår, kör på mina gamla och köper Asics när ja har råd!

Äsch nu viker jag väl den där förb-de tvätten då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

huu, tvätt... var du tvungen att nämna den? Nu måste ju jag också ta den eftersom du påminnde mig :P

//Susanne

Petra sa...

Här vilar jag också idag.