söndag 6 februari 2011

Fly on the wings of ...-

Idag flög vi hem. Nu är är vi hemma, jag sitter i soffan och P pluggar för ännu en tenta. Helgen har varit bra. Hektisk men bra!

Begravningen i fredags var tung, men det kan man nog förvänta sig av en begravning så.

Lördagens kalas för Hjamme var trevligt, fika och mys med pojkarna. Efter kalaset gick vi i familjen (syster, hennes man, pojkarna, vår lillasyster, P och jag) ut och åt. Var skönt att vi hann få en stund för oss i familjen bara. Sen när vi ätit klart var de dax för ig och P att åka. De gjorde så ont i hjärtat, kramade alla hårt, fällde en tår och satte mig i bilen ... Lika tungt varje gång!
MEN är riktigt glad över att jag hann träffa dom en snabbis (8 tim.) och pussa på dom!

Nu kom P och sa att han ska lägga sig, och min ögonlock är också tunga. Säger god natt, hörs imorrn!

Ps. Jag ska ta bort datumstämpeln på korten, riktigt fult jag vet. Ds.

2 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att du har fått sovit gott och att måndagen blir strålande.

Jess sa...

En begravning, förstår att det känns tungt. Stor kram/ Jess