lördag 12 februari 2011

Töjer och tänjer

Lyckliga lördag. I morse vakna jag pigg kl 8,20, försökte somna om, men icke sa nicke. Upp och i duschen med sambon (duschar i stort sett alltid tillsammans om vi är hemma samtidigt), sen gjorde P scones. Oh så gott!
Efter frukosten bar det av till den närliggande staden. Inhandlade en ny ryggsäck, några örhängen, ett laptopfordral och lite småkrafs. Sen bar de av hemåt, slängde i oss resterna av gårdagens pizza (smaka sådär), och nu ligger P och villar (sa han skulle plugga) och jag bakar semlor :)
Ja gott folk. Jag är nöjd med denna dag!

Hoppas även jag ska hinna att simma på badhuset innan det stänger 19,00. Är väldigt tveksamt om jag kommer hinna, semlorna ska nu jäsa i 20 min till, sen in i ugnen i 8 min. Äsch, då hinner jag ju äta ännu fler semlor om jag inte tränar idag ;)

Jo just det ja, rubriken. Det är mitt öra som tänjs ut ...

Hur ser eran lördag ut?

Inga kommentarer: