måndag 22 november 2010

Utmaningen del 1

Jag kommer nog inte göra som per dag, ibland hoppa över nån dag...
Men ska försöka så gott det går.

Ok, jag är då "Kajsa", 26 år gammal och bor tillfälligt i södra Sverige då min sambo sökte en utbildning här nere och kom in. Vi har bott här i 1 år och under detta år har vi hunnit flytta 1 gång, förlovat oss och "flyttat isär". Inte så hemskt som det låter, han (mannen) har ett rum på sin skola där han bor på vardagarna.
Numera studerar även jag.

Annars då. Uppvuxen i en liten by i Höga Kusten, där bergen är höga och närheten till havet. Har en mamma, en pappa, och 3 systrar. 2 äldre och 1 yngre. Behöver jag ens säga att min familj är mitt allt?! Ne tror inte det.

Vad ska man skriva mer då. Jag är blond, 170 cm lång och har strl 38 på skor (eller 37 eller 39). Gillar mig själv lagom mycket, ibland mer ibland mindre. Har nyligen tatuerat en fyrkläver på min handled, I like!

Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.
Har jag missat nåt?


Inga kommentarer: