torsdag 25 november 2010

GOD morgon!

Idag är en bra dag, det känner jag "redan" nu.
Precis vaknat, blev hemma idag från skolan. Sovit som en kratta dom sista veckorna, haft fullt upp och inte hunnit med hemmet, att slappna av eller nåt. Så jag anser att man är sjuk då man är övertrött och inte får sova på nätterna. Visst är det ett ok skäl?

Idag ska tvättas, städas, hämta sambo, packa inför resa imorgon, laga mat, träna m.m. Fullt upp!

Ni vet vissa som har som nån sjukdom eller annan åkomma som bara klagar. Och sen säger dom att dom inte klagar utan ist gnäller dom på hur mycket alla andra är negativa och gnäller. Jag gillar inte sånt. Det retar mig MASSOR.
Visst gnäller jag ibland och är negativ. Men vissa gnäller faktiskt mer än andra, och i min klass har vi en sådan person, som jag dessutom samåker med (har inte min bloggadress så jag törs skriva de här), så jag får höra detta fram och tillbaka till skolan 5 dagar i veckan + på skolan.
Less? Ja lite ....

Nej nu ska jag sluta gnälla ;) Det här är ju en bra dag!

Återkommer med utmaning sen ... inte för jag vet vad ni vill veta om mina föräldrar...

Inga kommentarer: