måndag 15 november 2010

Cause I´m leaving on monday morning

Jaha måndag. Skola. Vardag. Tatuering & så var veckan igång!

Idag har då även sambon åkt till sin skola och sitt studentrum. Det är så himla tråkigt att varje måndag bli själv i 4-5 dagar. Somna ensam, vakna ensam, äta ensam, duscha ensam, allt är ensamt. Saknar han redan.
Fast denna vecka ska jag nog åka ut och sova hos honom nån natt, känner att jag behöver det.
Och till helgen då är det fest på hans skola, ska tydligen bli mycket folk och som tur är fler respektive än jag :) Tror det blir en mycket trevlig helg!

Nästan så jag skäms faktiskt, har nu festat 2 helger i rad, och nu blir det två till. Tanten orkar ju knappt med detta! De va vääääldigt länge sen jag gjorde nåt sånt och tog en 4-helgers!

Nej nu ska jag kickstarta denna vecka med fullkorns gröt (havregryn), med katinplommon och linfrön. Haha. Där märkte man hur gammal man är!

Ses!

1 kommentar:

Malla sa...

bild på tatueringen skulle jag vilja efterlysa!