onsdag 17 november 2010

2 timmar

Är inne i min höst/vintertrötthet nu. Som om jag går i ide, eller min kropp vill det iaf.
Däckade på soffan i 2 tim när jag kom hem från skolan idag. Riktigt skönt!
Har dock inte blivit nån träning denna vecka alls, skyllt på är de ena och än de andra.. Ursäkternas drottning för tillfället.

Jag har svårt för människor som "smilar" in sig hos folk. Är sådär övertrevlig och så fort ingen hör så bara gnäller dom, gärna på andra. Jag har inget till övers för det.
Jag gnäller/snackar också skit om andra, Jag är absolut inge bättre på det sättet. Men jag anser verkligen inte mig själv vara övertrevlig och "smila" in mig hos folk. Tycker bara det blir pinsamt och jag tror faktiskt att folk ser igenom det och förhoppningsvis inte faller för det.
Tror ni folk "går på det" eller ser man igenom sånt?

Annars då.
Jo jag är riktigt nöjd med min tatuering. Grön och snygg. Gillar den helt klart.
Trodde att om den sitter på underarmen (insidan cm från handen) så ser man den hela tiden och kan inte koppla bort den. Men de ha ja redan lyckats göra :) Så tror det här blir riktigt bra!

Ps. Ät inte köttfärsbiffar som är 1 vecka gamla, det RENSAR magen Ds.

Ses!

Inga kommentarer: