onsdag 24 november 2010

Utmaning del 2

Min första kärlek.

Jag gick i en klass med 6 tjejer och 1 kille! Ja ni kan ju tänka er hur pojkstackarn hade det, fullt upp kan man lungt säga.
Vet inte riktigt om de va kärlek, men första "pojkvännen" iaf.
Jens heter/hette han. Vi blev tillsammans genom en lapp där jag tror jag frågade chans på honom och det fanns en Ja och en Nej ruta att kryssa i :)
Han kryssa Ja. Vi var tillsammans ett tag, byggde kojor, pussades i kojorna, spelade ryska posten i min lekstuga. Ojoj, de va grejer de! Haha

Sen händer det osannolika. Killen för SLUT! Hallå hur kunde kan. Och inte hur som helst heller, han skicka Miriam för att göra det åt honom. Usch!

Ja det var min första "kärlek", gick i låg-mellanstadiet då.

Sen kom det ju nån annan som va mer riktigt kärlek, men de va nog först i högstadiet ....

Adios!

4 kommentarer:

Malla sa...

Men hur KUNDE han bara dumpa dig? ;)

life.love.baking sa...

Jag förstår inte vad som hände! Jag spela ju ryska posten med han!!! :(

Jess sa...

Den där delen kör jag i morgon! Taskigt att dumpa dig! :)

life.love.baking sa...

Jess: Ska bli kul att läsa :) Ja, men eller hur? Fortfarande lite jobbigt att skriva om ;)haha