måndag 5 december 2011

Tröttheten personifierad

trött! det är dagens ledord. jag började dagen på jobbet med att höra "du ser trött ut". tog en promenad ikväll dör att jag va så trött. gick förbi vänner och höll på att somna så jag gick hem. och är nu trött. Men imorrn kommer jag va piggare. på en måndag får man faktiskt vara trött.

ringer runt och fixar och donar mest hela tiden nu. sagt upp lägenheten idag - befrielse! ringer och kollar upp uska-utbildningar som jag vill gå, men verka va först nästa höst som man kan haka på en sådan. men då tar jag det då. jag kommer hinna bli uska i många år framöver!

totalt ointressant inlägg detta blev, så nu går jag och råsaftcentrifugerarenjuice ist. Kram

ps. Mitt riktigt namn börjar med bokstaven K. Surprise!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Uska, men läste inte du nyss en utbildning? Eller vill du jobba med annat? :)

Anonym sa...

men alltså kör på sjuksköterska istället =)har hört att ltu är ett trevligt ställe =)eller kanske var det bara vår klass? =) Helt seriöst universitet studier är inte så tokigt om du frågar mig. Värt att tänka på
/Plupp