söndag 11 december 2011

Produktiv

Under dagens promenad.

Vårt sovrum och den renbäddade sängen.

Sovrumsfönstret.

Sängen igen.

Kryddorna som användes vid glöggtillverkningen.



Idag har jag gått en 9 km lång promenad. Lagat tjälknöl med potatismos och trattkantarellsås. Gjorde även egen glögg på vitt vin. Blev riktigt gott och jag kan verkligen rekommendera att göra egen glögg. Bäddade rent sängen och nu ska jag sova hade jag tänkt.


La in några bilder från dagen. Kommer fler i ett till inlägg eftersom inte alla får plats här tror jag. Ska iaf va fem bilder.


Vad har ni gjort idag?


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

Maria sa...

Hm egen glögg, va kryddar man den med?

Malla sa...

jepp, jag hade tänkt testa göra egen glögg. gillar ju inte det egentligen, men tänkte att min egen kanske blir god ;)