måndag 5 december 2011

Monday

God morgon. ännu en härlig måndag har nått oss, det betyder för mig att tiden bara går framåt, tiden här nere är snart slut. Jag vet att jag tjatar om att jag längtar hem, vill bort härifrån och allt. Men vet ni hur det är att bo nånstans där man it vill bo? På ett ställe man vet är ett mellanläge? Inte kunna landa och stadga sig ordentligt? Inte ha sin nära och kära inom besöksradie?
För mig är alla dessa saker jobbiga och till slut tar det ut sin rätt och det enda man vill är att komma HEM!

Sa jag förresten att det vart ett hus vi skulle hyra? Underbart. Odlingsmöjligheter finns - gudomligt! Höns på gården - Giv mig färska ägg.

Nej ni, inte ens min groteska mensvärk kan plocka ner mig när jag har detta hus i mitt bakhuvud. Så nu åker vi på jobbet! Kram

Ps. Är de nån (förutom ni som vet) som är nyfiken på mitt riktiga namn?

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Det måste vara så jobbigt att bo där man inte vill, jag har haft turen (om man kan säga så) att jag har trivts där jag bott visst saknar jag mina "nära och kära" men aldrig så mycket att jag inte velat vara kvar där jag varit/är.

Malla sa...

jag är inte så intresserad av ditt namn hehe :P

Jess sa...

Jobbigt det där när man inte hittat hem.
Jag tror du heter något på A.