söndag 27 mars 2011

Hem ljuva egna säng

Nu är i hemma, eller vi kom hem igår rättare sagt. Dom vi skulle spendera lördagkväll och natt med blev sjuka och eftersom både jag och P snart drar på resa så ville vi inte riskera att blir sjuka. Vi for hem ist och har en hel söndag för oss själva!

Hade som sagt en helt underbar födelsedag. Tänk va glad man blir av folk hemifrån och lite god mat!
Fredag och lördag var det lite shopping. Fick även min present av P på fredagen när han kom över till huvudstaden också, en stegräknare, hade önskat mig en sån. Men blev ändå överraskad för jag hade glömt bort att jag sagt de! Bra jobbat P!

Idag ska den testas, eller redan igår testades den när vi gick på stan, tripp trapp, helt plötsligt 10000 steg! Så ut i solen idag och fixa 10000 till!

Hörs sen!

Inga kommentarer: