onsdag 23 mars 2011

Avstånd rekommenderas!

Tur för er att ni endast träffar mig i cybervärlden för idag borde man inte vara inom 1 km radie av mig. Humöret det försvann i samma veva jag ställde mig på vågen i morse och byttes ut mot ilska.

Varför händer det inget om man tränar och äter rätt?
Varför ska man kämpa och försöka när inget händer?
Varför är det så lätt för vissa att gå ner i vikt?

Ska jag helt enkelt acceptera?

Jag är se arg och ledsen just nu. Vad gör jag för fel?
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Men VAAAD... min kommentar försvann!!
Jag skrev iaf att jag tror tyvärr att livet är såpass orättvist att vi alla är olika och har olika förutsättningar.
Jag är en av de lyckligt lottade som har lätt för att gå ner i vikt, men samtidigt så kommer jag aldrig att kunna få en lika snygg rumpa som dig hur mkt jag än tränar, äter rätt och opererar mig! Jag är för evigt dömd att ha ett platt tantarsle!
Livet är så orättvist, och man får hon helt enkelt acceptera att man inte kan göra något åt det förutom sitt bästa för att hålla kroppen fysiskt välmående, och det gör du ju, även om du inte går ner i vikt!

Du är så vacker, och det finns så många som avundaas din kropp, dse till att ta tillvara på det istället och uppskatta och visa upp dina tillgångar! =)

Jag ksulle lätt ge dig lite av min förbränning i utbyte mot din röv!! ;)

Anonym sa...

Jag tror du ska sluta stirra på vågens siffror. Ta fram måttbandet och mät omkrets istället! För vem bryr sig eg om några siffror om kroppens ser fit ut?

Tror jag själv ska göra samma sak, för här vill inte vågen heller ändra sig dessmer....Eller så har vi fel på våra vågar! :P
//Susanne