fredag 18 mars 2011

En drink eller två

Vill börja med att tacka Anonym om det femte sinnet: smak! :)

Jaha gårdagen var trevlig, gott fika, trevliga människor. Sen somna jag illa kvickt, inte ensam för en gångs skull, och sov som en stock till 9,30 i morse. Jag var hemma från skolan idag, skulle ha pluggat hemma, läst en bok, men annat kom emellan. Eller? Jo vi säger så.

Nu är jag hemma en sväng. Ska packa om och förbereda för en helg i SKB (där P läser) med grillning, alkohol och vänner. Ser verkligen fram emot det, ska bli så kul. Ikväll/natt åker jag och jobbar 18,00-10,00 imorrnbotti. Känns helt ok, jag trivs så pass bra med mitt jobb så de känns inte jobbigt att lägga en fredag på jobb.

Nu har jag inget mer vettigt. Ses!

Hur ser er helg ut?

Kram

1 kommentar:

Sandra och Lovis sa...

I längt ätt dä! =)
Förlåt att jag inte svarade tidigare idag, jag hade tänkt ringa upp, men ides inte... och nu ids jag inte heller för den delen, för telefonen är flera meter bort och ag lyssnar på musik... men det är väl tanken som räknas, eller hur? ;)